Äckliga gubbar

Fins det något äckligare, vidrigare och mer respektlöst än gamla gubbar som håller fingret för ena näsborren och fräser ut allt snor från den andra mitt på stan, gården, till och med i liftkön.
  Liksom hoppsan där stod jag, hoppas inget hamnade på mig.. usch! Varför kan man inte bära med sig Lambis förpackning med näsdukar när man vet att det är lite täppt eller rinnigt i snoken. Nä inte det, vi blåser ut det åt något random håll och hoppas att man inte råkar få motvind.
  Nej, jag tycker att ska man rensa näsan offentligt kan man väl göra det i en pappersnäsduk! That's my opinion, men en mycket vettig sådan om jag får uttalsa mig så ;)


Lambi får ialla fall torka mitt tryne såhär i förkylningstider.

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0