Bara en klickning hemifrån

Alltså jag sitter och trånar efter kläder, smink, filmer, väskor, allt möjligt såhär hemma i min ensamhet och för att trösta mig själv och spendera lönen så har jag klickat hem lite grejer :)


En primer från eleven.se en tunika och en väska från bubbleroom.se och en adidaströja från zoovillage.com, sen har jag även beställt hem alla fem Harry Potter dvd-filmerna (känner mig lite nördig men jag gillar dom filmerna och jag har bara ettan och tvåan.. på VHS! så det är dags för en uppdatering) från ginza.se , superbilliga, 69 kr styck, Lätt värt de!

Aah, jag har verkligen fastnat för det här med att shoppa på internet, man bara klickar och så är det hemma om mindre än en vecka! Lovely ;) Dock börjar pengarna skena iväg lite, känns som om jag beställde något igår samtidigt som Adidaströjan men jag kommer inte ihåg vad, får hoppas att jag inte gjorde det^^

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0