Dagen efter

Alltså så jävla ovärt gårdagens fylla för dagens bakfylla måste jag säga. Hade klarat mig nykter igår och i så fall sluppit mitt dunkande huvud och mitt maginnehåll halva vägen upp i halsen.
  Men men det var en trevlig förfest med bra folk och bra musik, hade nog lika gärna kunnat stanna där hela kvällen istället för att köa till O'learys i en evighet utan att ta sig en meter.
  Ska snart ner på jobbet, känns inte så kul precis, det va länge sen ja va bakis må ja säga. Har ändå klarat mig riktigt bra de senaste gångerna.
   Sen vill jag ge dagens tistel till MAX-personalen igårkväll som inte kunde fixa ett naturellt originalmål, nä men smeta på allt ni! Jag skyller baksmällan på er, hade jag fått i mig lite mat hade det inte varit lika farligt! TACK!!!





Den sista bilden hoppas jag Linda bjuder på ;)

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha =) klart ja gör.

2009-01-18 @ 18:23:20
URL: http://lindastr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0