Förlåt för att jag inte finns

Att alltid vara rädd att du kanske inte andas nästa gång jag ser dig, att aldrig kunna vara säker på att någonsin få prata med dig, att alltid höra hur nära du är och att alltid vara rädd när jag inte vet att du är säker. Jag vet inte hur länge vare sig du eller jag orkar. Men skulle du ge upp då gör jag det med.
Jag vet att jag inte längre finns där, jag vet att jag är irriterad och arg, men jag orkar inte tassa på tå, jag orkar inte spela glad för att du ska bli glad, för egentligen hur glad skulle du vara om du visste att jag mådde som du? Har du tänkt på det? Jag vill att allt ska bli som vanligt, det kommer det väl aldrig bli, men jag vill att vi ska kunna prata och umgås. Jag är lika rädd som dig, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag jobbar, jag dansar, jag pluggar, jag är hemifrån, jag tillbringar så mycket tid som möjligt borta för att undvika att komma hem och se dig bli besviken på mig, hon som ska vara din vän, din storasyster, hon som alltid ska finnas där. Men jag orkar inte och det ber jag om ursäkt för, verkligen, jag vill att allt ska bli bra, att VI ska bli bra och det betyder att vi måste finnas!
Jag är så skraj nu, även en storasyster kan vara det, och jag är det dagarna i ända. Jag vet att mycket av dina problem säkert beror på mig, och kanske löser dom sig om jag håller mig borta och inte är som jag är.
Ingen är perfekt, varför måste du sträva efter att bli den första?
Jag älskar dig lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Älskade syster! för det första så är det inte ditt fel på något sett! inte det minsta! du är verkligen världens bästa syster och hade det inte vart för dig så hade jag inte klarat mig såhär länge! jag älskar dig mest av allt på denna jord och jag hatar att jag gör dig så ledsen! du är underbarast syster och utan dig skulle jag inte finnas. jag ber om ursäkt för att jag alltid är så ledsen och för att jag inte är som förut men det kommer det bli igen, vi ska fixa det tillsammans! jag älskar dig storasyster!! <3333

2009-01-19 @ 18:04:44
URL: http://annikad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0