God natt

Ännu en gång måste jag överrösa internetshopping med komplimanger. Älskar verkligen att kunna ligga i sängen och shoppa, man slipper köa till kassan, man slipper stå i ett trångt provrum och svettas, man slipper trängas när det är rea och man kan se exakt allt butiken har att erbjuda med bara en klickning. Som ni kanske har förstått har jag alltså lyckats klicka hem lite grejer även idag ;) Känns kul, å andra sidan var det väldigt länge sen jag var på stan och shoppade, men jag tänkte att det jag nu beställt får vara det sista innan jag far till Stockholm på lovet, då ska jag spendera pengar

Har beställt hem en blå glansjacka från Nelly ( http://www.nelly.se) , en grön kofta och en grå glansklänning från Bubbleroom ( http://www.bubbleroom.se )
Hoppas att allt ska sitta bra och vara lika snyggt när det kommer hem till mig som det gör på internet.

Nu är det dags att nana. Godnatt!

Tack för mig
/ A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0