Högis

Känner mig som en dålig bloggare, har inte skrivit något sen nyårsafton typ. Kom i alla fall hem från Höglekardalen där jag tillbringat eftermiddagen och kvällen med min Julia och min nyinköpta bräda (Blev den som jag villa ha från början)! Har varit underbart före i backen, lös pudersnö i mängder, man bara svischade ner, dessutom måste jag säga att snittet på antal vurpor numera är mellan noll och tre, möjligtvis två per åk, jag är på väg ;) mohaha!
  Vi hann även med mys i stugan, chips, cola, chokladpudding och en gullig film (P.S. I love you)

Riktigt bra film. Stööört gullig!

Har även hunnit med att ta mig in till Wendlas och varit närvarande vid Basketgruppens träning på förmiddagen, på söndag är det match :) Det blir trevligt.

Nu ska jag gå och lägga mig och prova läsa ut boken jag har på nattduksbordet, sen blir det jobb imorn bitti, men endast till kl. 14:00 Sköööönt!

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0