Ledar'n

Jag är härmed ledare över en grupp på Wendlas; Street 16+, nybörjare.
  Hade första träningen idag, gruppen består av 23 tjejer runt 16 och uppåt, och alla verkar jättegulliga, men väldigt blyga, de stod i början av uppvärmningen tryckta mot väggen längst bak, men det funkade ju inte riktigt i längden i trean, den nästminsta salen på studion så att säga. Tror nog att blygheten kommer försvinna så småningom, vem ställer sig egentligen längst fram i mitten under sin livs första danslektion med 22 andra tjejer, nä de kommer nog^^

Vet ni hur skönt det är att kunna ligga i sängen och blogga? Jo men visst, serni, jag ska alldeles strax lägga undan min minicompuuuter och hasa ner för kuddarna och vänta på John Blund!

God natt och
Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0