Let's dance

Igår jobbade jag fram till typ kvart över nio, tyvärr missade jag början av Let's dance och därmed Blondinbellas framträdande, men tack och lov för deras snabbgenomgångar och internet. Ja vart ska vi börja? Visst var hon snygg i sin paljettdräkt, men som jag förväntat mig, ingen naturlig begåvning inom dans precis. Men jag hoppas inte hon åker ut, för hon är ju trots allt Blondinbella^^
Jag blir lite besviken när jag ser denna berömda bloggerska på tv, och hon öppnar munnen, hon verkar så korkad, och jag som tycker att hennes blogg är så bra blir lite besviken alltså! Men så länge jag håller för öronen och håller mig till bloggen, så verkar hon ju inte allt för blåst.

Har precis kommit hem från jobbet, extremt lite folk idag :/
Känns som om jag haft dålig uppdatering den här veckan sen skolan började, en liten snabbgenomgång kanske?!

Onsdag - Skolan börjar, skönt att träffa alla efter lovet. Slutade vid två, slapp dag i övrigt, kollade på högskoleutbildningar och universitetsutbildningar på nätet, bestämde mig dessutom för att jag nog flyttar till huvudstaden efter sommaren om jag kommer in på Stockholms universitet på en ekonomilinje.
Torsdag - En lektion på skolan (man ska börja hårt vet ni;), Dans på Dawes inför projektarbetet. Sen hem till Ytterån med Lisa och Julia:) Mys hela kvällen med film och middag samt tog igen det prat vi gått miste om under lovet.
Fredag - Började skolan halv tolv och började på en ny dans till slutproduktionen. Sen dags att jobba.
Lördag - Vaknade med världens värk i nacken efter dansen under fredagen. Nästa vecka blir det rejäl uppvärmning innan vi kör den nya dansen! Jobb. Ikväll blir det bara lugnt.

Nu blir det snart middag, mamma gör Karins specialpotatissallad :)

Tack för mig
/ A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0