Lördag

Måste bara säga att gårdagens utgång var riktigt lyckad. Bra förfest hos Bodén, trevligt folk och enormt roligt avslut i köket där jag, Lisa och Julia stod och rappade (stavas det så?), diss på diss på diss. Vi va grymma och det med stort G!
  Fick gå före kön in på Husets nyöppning så det var ett stort plus från förra helgens oändliga köande utanför O'learys.
Mycket folk och stämningen på topp helt enkelt!
  Mer bilder kommer sen snodde en från Lisa som får representera kvällen än så länge.



Idag har hela ESDNTA 3 varit på Reveljen och repat inför Gökboet. Lite jobbigt att dansa från tio på morgonen efter gårdagens ståhej, men vi tog oss igenom det med.
  Ikväll blire middag här hemma och sedan ska jag ockupera soffan och fjärrkontrollerna och halsa i mig Coca-Cola. Lät som den ultimata lördagskvällen efter en lång dag.

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0