Måndag

Jag har fått en till grupp på Wendlas:) 10-12 åringar, hiphop/funk.. Men nu är problemet att de ska vara med på vårshowen! Jag har alltså mindre än 10 lektioner att göra en dans som de ska lära sig. Vad ska man ha för musik? Vad gillar 10- 12 åringar?? Typ High school musical och melodifestivalen?! Ojoj.. vad har jag tagit på mig för något?! Ja vi får se vad det får bli för något. Kom gärna med tips, tyvärr så är inte min umgängeskrets så bred så att den består av den åldersgruppen som jag nu kommer tillbringa mina måndagar med.

Ja så var måndagen nästan över, snart är det helg igen, det är ju fantastiskt vad fort det går. Snart står vi på flaket och skriker för fulla muggar. Jag börjar bli lite panikslagen, vet inte riktigt om jag ska flytta efter sommaren och börja plugga, jag vet inte om jag klarar det, Anna-Karin från lilla Ytterån, ensam i huvudstaden, pluggandes företagsekonomi och åkandes tunnelbana dagarna i ända. eller?! Nä men det ska nog gå det med, fast jag är lite skrajsen måste jag säga. Ska väl träffa SYO:n och diskutera min framtid så snart som möjligt.

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0