Ojdå!

Vem är uppe i tid? Vem har sminkat och klätt på sig? Vem har ätit frukost och sedan borstat tänderna? Vem ska sätta sig på bussen om 20 minuter?
 Jo de ska jag säga er att det är Anna-Karin Dahlgren! Och det känns inte ens jobbigt att gå på skolan idag. Kan kanske bero på att vi har endast två lektioner idag, men huvudsaken är att jag går på skolan, aha?! Jag får ialla fall fem av fem toasts av mig själv idag! Tummen upp för det.

En sak till, något mycket irriterande som jag veeeeerkligen stör mig på är mascara, det spelar ingen roll hur noga jag tvättar bort sminket på kvällen, hur rena mina ögonfransar ser ut när jag lägger mig, hur länge jag gnuggar in den där sminkborttagningen på fransarna; på morgonen lyckas ändå lite mascara ligga under ögat! Hur kommer det sig? Så sjukt enerverande så jag bara vill slänga mascarajäveln i papperskorgen och strunta i den!

Nu är det dags för en busstur utan ipod till stan, detta även en sak att störa sig på, tack och lova att jag har min mobil fulladdad med hela FYRA låtar! Bra där.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0