(O)ordning och (O)reda

Har nu den andra lektionen med mina nybörjare i street avklarad. Idag stog de utspridda i rummet och vågade ställa frågor. Ett stort plus och så blev lektionen mycket roligare. Har dock nu suttit och fyllt i adresser, personnummer och telefonnummer i mina papper, och självklart har det blivit lite snett och något har hamnat på fel plats och det ser förfärligt ut så på måndag får jag hämta nya papper på studion och ordna till det här, för tydligen så äger ingen i den här familjen tipex och jag skriver med bläck så det var ju inge vidare, speciellt när jag verkligen hatar när det ser rörigt ut på papprena. Så de får jag fixa till senare, dock har jag lite ångest över hur klottrigt jag fått till mina papper. Många som skrattar nu? hmm..
Imorn blir det återinvigning på Huset och vi står som tur e på listan :) Inget köande betyder det!
Nu ska jag gå och lägga mig, måste upp tidigt imorn, platta håret, fixa naglarna och packa väskan för kvällen.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: Ella

jag skrattar!

2009-01-23 @ 20:20:38
URL: http://puffmaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0