Oturs dagen

Otur: Kommer till skolan körandes pappas bil, kollar först om det finns parkering alldeles vid A-ingången, resultatet av sökandet blir noll. Far sedan ner en gata, hela den är nästan till för att parkera bilen. Fanns det lediga platser där? Nä. Kör samma runda två gånger och ger sedan upp. Det får bli parkeringen vid Reveljen och traska ner till skolan!

Om vi ser det från den ljusa sidan: Jag fick mig lite motion.

Otur: Slutar tidigare från Samhällen, ska på möte med Studievägledaren, sen ner på Wendlas; kolla Basketgruppens träning och sedan Årsmöte för ledarna. Jag kommer till studion hjälper till lite på lektionen, klar där sätter mig och skriver lite närvaropapper i en timme med Ella. Camilla kommer och undrar varför alla tror att det är möte idag?!  Ja för att det står det där på lappen på anslagstavlan såklart! Nä men då har vi läst fel! 27 FEBRUARI är mötet. Nä men bra så jag kom hem typ 4 timmar senare än vad jag hade gjort om jag läst lappen riktigt.

Om vi ser det från den ljusa sidan:
Jag fick klart papprena till en av mina grupper under tiden som jag väntade på det icke existerande mötet.

Sen ska vi inte glömma bort att Linda Strömdahl tog körkort idag<3 Congratz;)

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0