Tisdag.

Jag känner mig så fruktansvärt lat och oengagerad. Var inte på skolan igår, inte idag heller. Jag tar mig inte upp ur sängen längre, och även om jag tar mig upp är det jobbigaste kvar och det är hela den här göra-sig-iordning-äta-frukost-packa-väskan-gå-till-bussen-frysa-vid-busshållsplatsen-sitta-på-bussen-en-evighet-byta-buss-i-stan- grejen.
 Jag orkar ingenting, har tillringat dagen åt att kolla på film och tvingat mig upp ur fåtöljen och gå ut och rasta Bosse, skulle egentligen behöva plugga men det har såklart inte gått det heller. Imorn måste jag ta mig upp ur sängen och genomgå hela morgonprociduren för att slutligen hamna på skolan.

Nu är det dags för ännu en runda med Bosse.

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0