trettondejanuari

Godmorgon!
Så var även dansen igång igen, igår när jag kom in på studion möttes jag av en halvt skrikandes Camilla som påstod att jag skulle ha Wendlas egna streetjazzlektioner den här veckan när hon är utomlands. Det hade jag dock inte fått någon information om alls, så det fick bli en improviserad lektion igår helt enkelt.
Idag har första riktiga träningsvärken kommit för det här året och det känns bra!

Var även och fixade naglarna (manikyr, inte förlägning) igår, jättehärligt och nu känns naglarna mycket starkare för det var en himla massa lack hon avslutade manikyren med^^ Men jag rekomenderar i alla fall manikyren. Behandlingen heter manikyr lyx och kostar 500 kr på Agnes-Ohlsson, eller som det numera heter; Parelle.

Har sovmorgon numera på tisdagsmornarna eftersom att vi avslutat våran kurs i idrott och hälsa A. Förstår ni att jag aldrig mera kommer ha idrott i hela mitt liv, numera blir det bara frivillig träning.

Tack för mig
/ A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0