10 saker som ni inte visste om mig

1. Jag är beroende av Coca-Cola, helt seriöst!

2.
Jag har jämt panik när jag ska ut på krogen inför vad jag ska klä på mig, förut kunde jag strunta i att gå ut helt för att jag inte tyckte att jag hade något att ha på mig.

3.
Jag älskar att köpa snygga klackskor, men använder dem sällan.

4.
Jag var sämst på att ta hand om husdjur när jag var liten, lessnade på dem hur fort som helst och tillslut fick Annika ta hand om alla hamstrar och råttor och allt vad det var!

5.
Det tog många år tills jag vågade sova över hos kompisar själv, fick alltid hemlängtan!

6.
Jag har nog bara varit kär på riktigt en eller två gånger.

7.
Jag har alltid hatat skolans friluftsdagar, vet inte riktigt varför för jag gillar ju att åka slalom, gå på utflykt å sånt men det känns så påtvingat när man ska göra det med skolan.

8.
Jag har kört moped till sundsvall med en kompis, för många år sedan.

9.
Jag har jättesvårt att berätta för folk om jag blir irriterad eller ledsen på någon.

10. Att åka flak på studenten var bland det roligaste jag någonsin gjort.



Ja det var väl det^^

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: elin stenbäck

kört moppe till sundsvall? ;o

förlåt, men du är ju typ sjuk du.

jaja, här har du snygging :)

http://elinstenback.blogg.se/2009/april/design.html#comment

2009-07-09 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0