Brownie

Har precis färgat håret, ingen större skillnad från brunfärgen jag hade innan mer än att man numera slipper se den blonda utväxten som ser mer grå ut än blond faktiskt^^
  För ett år sedan var jag blond, känns som om jag haft min bruna hårfärg mycket längre än så men icke sa Nicke. Och Det där med att blondiner har roligare, nja, jag vet inte jag, det senaste året har varit det bäst på länge. Om det beror på hårfärgen eller att det var studenttider, det får vi aldrig reda på ;)

  Dags att klippa mig också, men Julia lovade att fixa det senare i sommar när vi kan klämma in en tid som passar :) För frisörer, nja det är överskattat, däremot kunniga kompisar, det är grejer det^^

Har pratat med Camilla idag eftersom att Wendla är borta och berättade att jag inte är kvar som danslärare i höst. Känns bra att ha det gjort. Har fått mycket undanstökat idag faktiskt, känns fint!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0