CV, personligt brev, ansökningar hit och dit^^

Alltså snart får jag damp! Imorn ska jag till Arbetsförmedlingen och då ska jag ha börjat skriva lite ansökningsbrev till olika jobb som jag kollat på. Men det går åt skogen.
Mina rader om hur positiv och hur jag lätt kan hålla många bollar i luften samtidigt som jag är utåtriktad och har kundvana, känns inte riktigt så originellt längre, jag lär inte vara den första som skriver så i en jobbansökan! 
 
Jag vill komma på något fiffigt och roligt att skriva, något mitt i prick som får arbetsgivarna att bara "Woohoooo hon verkar som en riktig toppentjej, klart hon ska få jobbet!". Men mitt huvud vill inte föra ner något till pennan, så det där om att jag gillar att träffa nya människor och är van att hantera stress får duga än så länge. Förhoppningsvis duger det så inte hhon på arbetsförmedlingen skrynklar ihop papprena och kastar dem i papperskorgen på en gång^^ Tänk om :/

Nä nu ska jag leta kläder för ikväll blir det utgång! Jag ska åka BUSS, till stan :O Känns lite weird, var länge sen jag satt på en buss in till stan sådär!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0