Det går bra nu

Gårdagen var spännande, Hells angels-medlemmar var in på Statoil, polisen med. Det händer faktiskt saker i Ytterån också ;) Avslutade kvällen med OC-maraton, skorpor och te med lillasyster i mamma å Pers säng eftersom att de har lyxat till det och farit till Sundsvall och bott på hotell en natt.

Dagen började bra med ett samtal från Per som kanske har hittat en lägenhet i andrahand för mig :D Hans mamma kände någon som skulle hyra ut sin lägenhet i Jordbro, i Haninge, och det ligger inte allt för långt ifrån Stockholm.dock måste jag lära mig att åka pendeltåg! :O ojoj!! Tror jag har åkt det två gånger typ^^ Aldrig själv.
  Nu börjar saker och ting lösa sig! Och det finns ett jobb på Statoil i närheten av Haninge, och det vore toppen om jag söker det och får det för då får jag säkert behålla lönen jag har på Statoil här eftersom att jag jobbat så pass länge :D
 
Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0