.

Idag är det söndag. Söndagar är tråkiga dagar, som känns meningslösa, vare sig man jobbar eller är ledig.

Sitter och kollar på balettakademiens hemsida. Alltså fatta va mycket olika kurser dom har kvällstid! Jag hoppas jag kommer ha ett fast schema när jag får jobb så jag kan dansa en massa på kvällarna också. Men nåt som känns svårt är att veta vilken nivå man ligger på egentligen. Som fem terminers erfarenhet, ja visst har jag det men det är på Wendlas, nivån på BA kanske är lite högre. 
 
Men då har jag hittat något bra, mellan den 16 och 18 Augusti så har dom provapå kurser gratis och då kan man ju prova de olika nivåerna och stilarna så ser man vart man ligger liksom. Det känns awesome, ska dansa lite feminine vibe, commercial hiphop, och hype. Ja så kanske man ska prova på lite popping också eftersom att det ändå kommer ingå i min kursplan på Streetlinjen. Huvva, kan ni se mig poppa?! Breaka?! höhö, jag blir så nervös när jag tänker på det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

I neeeeeeeeed youu

2009-07-26 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0