Fy fan

Jag har under Studenttiderna, insett att jag inte bli bakis, inte det minsta faktiskt, skrytit lite smått om detta när alla andra mått som värst. Men idag är det värsta, det absolut värsta jag varit med om! FYFAN! Jag är så bakis att jag bara vill dö, jag luktar som en hund, jag ser ut som gud vet vad och jag har spyan halvvägs upp i halsen. Och vart skulle jag nio imorse?! Jo till arbetsförmedlingen. Fy fan, som någon alkis gick jag in där i mina oversizade mjukisbrallor och inte allt för välfixad knut av håret på huvudet.

Men i alla fall gårdagskvällen var lyckad, förferre hos Linn och sedan Marité dock är allt från och med taxiresan jävligt oklart idag! Skulle behövas lite lucköppning här för det är många luckor från igår kan jag lova!





Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0