Glasögonorm

Har äntligen varitoch kollat upp mina ögon. Jag har som tur var inga skador på ögonen men troligen en infektion. Så nu är det linsförbud som gäller och glaögonen på. Känner mig obekväm i glasögonen när jag jobbar, känns så konstigt eftersom att jag aldrig har dom i vanliga fall mer än typ hemma. 
Inte för att jag tycker det är fult med glasögon tvärtom, jag tycker att det är riktigt snyggt med glasögon, men jag gillar inte att ha dom bland folk eftersom att jag inte brukar det. Men,men inte mycket att göra åt. Får helt enkelt stå ut ett par dagar. 

btw är jag helt orange runt ögonen eftersom att doktorn droppa i någon gegga för att kunna se något speciellt^^ Men oreange e ju snyggt.. eller?! haha


Kommentarer
Postat av: michaelaa

2009-07-20 @ 13:16:01
URL: http://michyy.blogg.se/
Postat av: michaelaa

din var också fin ! :) ha en bra dag!

2009-07-20 @ 13:16:33
URL: http://michyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0