I'm screwed

Så var man inskriven på arbetsförmedlingen då. Dags att söka jobb i Stockholm. Hoppas att jag får något rätt snabbt så jag slipper gå runt och leta när skolan börjat.

Har varit hos Studievägledaren också och tydligen är det typ kört för mig^^ Jag får inte söka studentbostäder, det finns typ inga bidrag eller inack att få för att linjen inte är studiemedelsberättigad :( SUCK! Så nu får jag väl ta å avsäga mig de lägenheter jag ställt mig på kö för på sssb.se Skit också. Vart ska jag bo om 7 veckor?! Det börjar ju bli lite kallt också så parkbänkarna i Stockholm känns ju inte så lockande :P Någon som vet om någon som hyr ut en lägnhet i andrahand ett år framåt så säg till. Vore rätt nice att ha någonstans att bo där nere. Visserligen är jag ju van med att pendla men, det känns ju lite sisådär ;) haha

Nu blire lunch och sedan jobb!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0