Men yes!


Det går bra nu hörrni!

Stationsföreståndaren från en av Statoilmackarna jag sökt jobb på nere i Sthlm ringde idag och ville att jag ska komma på anstllningsintervju. Han verka hur trevlig som helst och ville verkligen att jag skulle komma så fort jag kunde. Så den 11:e Augusti, två dagar efter att jag slutat på Statoil här hemma så far jag ner till huvudstaden för att gå på intervju!


Hoppas på flera svar från resten av jobben jag sökt så jag har lite att välja på, men det lät verkligen positivt idag när han ringde han ba "Jag som hoppades att du skulle kunna börja redan nästa vecka".
Men tyvärr så går ju inte det.

Det kanske kommer lösa sig i alla fall. Det ser ju ljust ut nu, kanske inte behöver vara arbetslös när skolan börjar! Håll tummarna med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0