Pyjamasparty

Det känns som om jag bara går runt i kläderna jag sovit i hela dagen, fram till att dte är dags att byta om till jobbkläderna. det är iof rätt soft, behöver inte känna att jag inte vet vad ja ska ha på mig eftersom att jag bara behöver ha kläder att sova i och min lilla statoil-uniform.
  Kommer kännas lite konstigt när jag om fyra veckor har jobbat klart och ska prova hitta något att ha på mig.

Tror nog att det är för att jag jobbar så mycket som mitt rum är så stökigt, för just nu ligger det hur mycket kläder som helst på jobbet, och det är ju inte direkt så at jag måste tvätta så mycket mer än mjukisarna å underkläderna samt jobbkläderna, så då får resten ligga på golvt och samla damm.

Nä men seriöst, jag tror att jag måste ta tag i mitt rum snart. Det ser inte roligt ut^^

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0