Små snabba tips till smidigare köp

Okej?! Måste man slå på knappsatsen till kortdragaren så hårt, som om man skulle vilja döda den? Det går inte bättre, jag lovar.
En annan sak, när jag nu sitter och skriver om kortdragarna. Slå inte koden förän det står att du ska slå den. Du vinner ingen tid, hellre tvärtom när du råkar trycka klar precis när du egentligen ska börja slå koden och sen sjabblar till det, drar kortet igen, blir irriterad, satan vilken tid det har tagit nu. Hade du bara väntat två sekunder med att slå koden hade du redan varit klar med ditt köp!

Ja men det var väl det, eller nä, jag hitta en fem hundring ute på backen idag när jag gick ut med Bosse. Happyhappy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0