Snälla!!!

Ännu en av mina betraktelser bakom kassan på statoil. (Tror jag ska göra en kategori för mina betraktelser.) I alla fall! Nu handlar det om brudar. Såna som vi hade kallat fjortisar om jag var fem år yngre men just nu kallar jag dom tjejer utan koll!
Det handlar förstås om de som klär sig som hej kom och hjälp mig. Menar inte heller mjukisbyxor och sveamössa den här gången (kanske nämner det en annan gång). Utan dem med tights/leggings som går till halva vaden och till detta matchar dom en tuptop. som knappt täcker över rumpan och till köpet på detta har dom en omatchande bh MED band på så klart! Assnyggt..NOT! Och som sagt det är inte småtjejerna med tio kilo foundation jag snackar om, dom kan jag nästan acceptera, kanske för att de inte vet bättre, men är man 20 år?! Då är det INTE OKEJ!!

(Jag vet att ni gillar mina paintskills)

MEN!!!! De allra värsta matchar även denna groteska utstyrsel med ett par så kallade "streetskor" ni vet de där båtarna till skor som de små skejtkillarna bor i. Så på hela kroppen har de här tjejerna ett ormskinn men fötterna ser större ut än normalt!
Är det någon som tycker att det här är snyggt?!
Det var dagens reflektion, eller ska man kalla det irritation bakom kassan!


Kommentarer
Postat av: elin stenbäck

haha, jadu :)

2009-07-25 @ 01:19:36
Postat av: emma

So right! Bra Anna-Karin :D

2009-07-31 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0