Torsdag

Torsdag idag. Ledig imorn :) skönt, men ännu återstår ett jobbpass.
  Sittr och kollar runt på massa kläder, behöver uppdatera min dansgarderob inför BA känns det som. Lite nya T-shirtar och hoodtröjor så jag kan känna mig lite streetig. Skulle behöva några slappa lite tunnare långärmade tröjor också. OCh ett par sneakers till. Just nu använder jag två par Nikesneakers men jag behöver några med lite mer stöd i så mina knän pallar det här året! Känns som om det kommer bli dyrt det här. Sen såg jag att när man går på BA så har man rabatt på flera olika dansaffärer i Sthlm med lite skydd och skor och kläder.. A to the wesome!
  Ska kolla vidare lite.

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0