Tummenupp Tummenner


1. SYTYCD
Den enda serien (plus House) som jag lyckas följa. Är i övrigt sämst på att följa serier men vem kan missa SYTYCD?! Det förgyller mina tisdag och onsdagskvällar!

2. Sex and the city
Finns det någon serie som boostar ens självkänsla som SATC? Jag måste köpa hela boxen, det är på tiden. Har första säsongen, men på VHS. Känns lite stenåldersaktigt?!

3. Roadtrips
Spelar egentligen ingen roll vart man åker, bara man är ett gäng som inte hatar varann. Så länge det är längre än en halvtimme så tycker jag att det räknas som en liten roadtrip! Imorn blire en roadtrip till Klövet :D


1. Dåligt väder
Visserligen visade ju solen sig idag, men de senaste dagarna har ju inte riktigt varit de finaste. Är det sommar så ska det väl vara varmt eller?!

2. En tom plånbok
Man blir så låst, kan inte göra något och speciellt inte om man bor i Ytterån och att ta sig till stan betyder att man måste tanka. MEn snart är det lön, det gillar vi åtminstonde!

3. Dubbat
Har tillbringat frukosten framför Disneychannel (jag vet^^) och är det något jag hatar så är det filmer som är dubbade til svenska, plus att tydligen verkar det som om DC har samma röster i varenda serie och film! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0