Tummenupp Tummenner


1. Människor som kan bjuda på sig själv.
Det är inte hela världen att säga fel eller göra bort sig. Vi gör det allihopa. Tack till er som förgyller mina dagar när ni bjuder på er själva!

2. Jeanstights.
Jag ångrar nästa att jag började med jeanstights, numera känns mina vanliga jeans så extremt äckligt tighta å strama i jämnförelse med dessa underbaringar till byxor!

3. Spontana utgångar.
"Hej, ska du med ut ikväll?" Känns ibland jobbigt men de spontana festerna och krogbesökena är de roligaste!


1. Beroenden.
Varför började jag någonsin snusa?! Fattar ni hur mycket pengar jag lagt ner på snus de senaste två åren?! Det är tiotusentals kronor! Man är som någon jävla unge som inte kan sluta suga på nappen! Å svårt är det att sluta!


2. Ella Rolandssons obefintliga blogginlägg.

Vad hände där liksom?! Skulle inte du börja uppdatera i Juni igen sa du?! Jag väntar fortfarande med spänning på nästa, minsta lilla mobilinlägg, så kom igen Ella för fan! Skriv något ironiskt nu!

3. Att sova ensam.
Fy fasen! Det är kanske det tråkigaste mest meningslösa man kan göra. Lika bra att inte sova då, så kan man låtsas att man väntar på en sängkompis i alla fall!

4. Lägenheter i Stockholm
Ungefär som Ellas blogginlägg lyser dem med sin frånvaro :(


Ja det här va något nytt. Kanske blir en repris någon gång!

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0