Bartömning

Ja gårdagens planer var i alla fall att sätta sig på News en sväng och ta en öl eller två, snacka och sedan göra en tidig kväll. Men som alla andra kvällar slutade det inte riktigt som vi tänkt oss.
  Det visade sig vara bartömning på News och drinkarna kostade 50 kr styck, så det blev drinkar för X antal hundralappar för min del. Mycket folk ute och den kväll som skulle sluta lugnt resulterade i att jag blev packad och gick på catwalken från News till Subway. Men roligt hade vi i alla fall och jag är inte så farligt bakis. Kändes dock lite konstigt att vakna upp imorse och inse att jag faktiskt blev riktigt full igår .

Bilder togs också såklart. Har dock gjort om dem till svartvita för vi alla såg rätt sunkiga ut i färg, vissa kvällar är man snygg och andra inte så värst^^







Bartömning ikväll också, någon som är på?!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0