Böcker

Jag kommer ihåg en tid när jag var med i boklubbar (dels för presenterna man fick varje månad, men även för böckernas skull), jag kommer ihåg hur jag kunde ligga och läsa en hel dag för att jag tyckte det var så roligt.

Något hände, det jag läser numera är Cosmopolitan, några få personers bloggar och ibland serierna samt horoskopet i ÖP. Jag tror att jag kan räkna de böcker jag läst under min högstadie och gymnasietid på ena handen. Och nu för tiden tar det en evighet att läsa ut en bok, inte som förr när jag snittade två-tre böcker på en vecka^^

Jag vill tycka om att läsa böcker, jag vill tycka att det är trevligare med en bok än gamla repriser på tv. Men det går inte, jag har gjort några försök det senaste året, läste Djävulen bär Prada innan jag skulle gå och lägga mig men det resulterar i ca två sidor per kväll och det är bara när jag sover hemma, vilket inte har varit allt för ofta det senaste året. Så den boken tog närmare ett halvår innan jag nådde sista sidan.

Varför har jag tappat lässuget, jag vill kunna ge boktips eller ligga i solen och läsa annat än typ "Hur du får en kille på fall", "Sex heta sextips", "Snyggaste beachkroppen" och annat IQ-befriat ur Vecko Revyn!
  En bra bok någon?!



Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0