.

Klockan är mycket nu hörrni^^ Har tillbringat kvällen i stan med Julia, Lisa, två flaskor cola samt popcorn och chips. Var länge sedan vi hade en nykter kväll tillsammans måste jag erkänna. Kollade på två filmer som visade sig överträffa mina förväntningar. Ännu en gång.
 
  Imorn ska jag in till stan och göra det jag skjutit upp allt för länge nu, till doktorn och göra arbets EKG, cykla och kolla hjärtrytmen med andra ord, för dom har fått för sig att mitt friska hjärta kanske inte riktigt är som det borde. Jaja, det tror jag inget på, men måste jag cykla utan tröja för att dom där sladdarna och klistergrejerna sitter på hela överkroppen då vägrar jag. That's it, inte en chans, då får dom strunta i mitt lilla hjärta eller skaffa en tröja som går att ha medans man gör det där, då kan jag komma tillbaka en annan gång.     
  Sen blir det en sväng till optikern för att få nya fräsha linser, vilket känns mycket skönt efter att ha haft ögoninflammation och grejs^^

  Torsdag är bestämt att det blir Sundsvall med Lisa och Julia i alla fall, kanske lite shopping? om plånboken tillåter. Ja men det var väl det, nu är det läggdags!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0