ESDNTA 3!!!

Är det konstigt att jag inte är så exalterad och lycklig som jag borde? Vaknade med ögoninflammation imorse, vart stressad och trött hela dagen. Inte ätit bra med mat på hela veckan, supit mer än jag borde och bara velat skjuta upp morgondagen till om ett år eller två.
  Jag tror nog att jag skulle vilja gå kvar i min klass ett par år till, det är för fan dom jag vill umgås med för resten av mitt liv, det är dom jag vill skapa nya minnen med. Jag måste ha varit lyckligt lottad för jag hamnade i världens bästa klass, världens goaste och mest peppande klass som satt sin fot i Palmcrantz korridorer. Borde inte studenten va den bästa tiden med klassen? Jag slår vad om att det blir det också men jag vill inte att det blir den sista! Jag vill komma till skolan på morgonen och mötas av ansiktena som jag mötts av de senaste tre åren, jag vill sitta i fiket och snacka skit över en kopp kaffe, jag vill bråka om obetydliga saker som vi inte kan komma överens om, för vet ni vad det är ESDNTA 3, de bästa människorna jag känner!
  Har lärt mig så mycket under de här tre åren, och jag kommer aldrig glömma klassen som skriker högstoch har roligast tillsammans!



Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0