Fredag

Tänkte hinna med ett inlägg innan jag sätter mig på bussen ner till Sthlm. Vet inte om internet funkar på hotellet, senast jag va där så blev de något tjall^^ Jaja, nervös som bara den är jag, lite smått irriterad, och panik över packningen. Men det ska väl gå bra.
  Ja, jag måste väl nämna att jag vaknade till ett sms från Julia "Michael Jackson är död!!!". Gick in på aftonbladets hemsida och mycket riktigt, kungen av pop är inte vid liv idag. Knepigt, han va ju inte så gammal liksom, tragiskt det där faktiskt! Så har även jag skrivit en liten notis om denna stjärnas död och kan luta mig tillbaka och känna att jag hedrat honom!

Nä nu ska jag packa in grejerna i bilen och sen sticker vi!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0