Kan inte riktigt fatta

Alltså jag kan inte sluta le, jag är så glad att jag verkligen kom in på BA. Känns toppen, då vet jag vad jag ska göra ihöst, flytta till Sthlm, dansa, jobba och ha det bra. Och som det ser ut nu är jag inte den enda som flyttar, vi blir nog några stycken från lilla Östersund i huvudstaden i höst! Great!!!
  Känns så jävla kul, visst kommer ekonomin vara liten men jag ska fan ge järnet, jag ska dansa så mycket jag kan utöver skoltid och fixa kontakter och allt som hör till^^

I can't wait!


Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men tack detsamma:) jo det är bara fint, hur äre själv? Jäklar vad kul du kommer att få i höst då:) det lät sjukt kul. Kram

2009-06-30 @ 20:55:49
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0