Midsommar

Blev en myskväll med Stina å Linda igår och det inkluderade vin, chokladfondu, bra musik och extremt mycket skitsnack^^ Som alltid var det hemskt trevligt. Dock att vi somna vid hlv fyra och att jag skulle upp kvart i sju för att jobba var inte riktigt lika trevligt. Medan de andra fick sova vidare fick jag gå ner på ett dött Statoil, som lika gärna hade kunnat vara stängt idag, för folk var inte direkt pigga på midsommardagen och vill gå på macken vid åttatiden!
  Snart blire middag å sen ska jag skjutsa hem brudarna och sen kanske det blir ett glas vin ikväll också :D





Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaaah ny smak?! MIRNOFF?

2009-06-25 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0