Onsdag

Ja dagen började inte så bra, Annika kom och väckte mig och fråga när jag skulle åka, kolalde på klockan och drog på mig första bästa, gjorde en macka och startade bilen.
  Kom in till stan i vääääldigt god tid ändå, anmälde mig i receptionen för mitt arbetsEKG och tanten bad mig följa det blåa på golvet till väntesalen. Ja hela golvet är i storsätt en ända stor rand av blåfärg så jag går där hamnar utanför en dörr där det står EKG, sängsalar. Jaja, lunchstängt var det också så jag sätter mig i korridoren på golvet som någon luffare. Sitter och väntar, jag hade ju gott om tid på mig, men jag tyckte det kändes lite som om jag var på fel ställe och sen hör jag några som går in genom en annan dörr och ser då.. den tejpade klarblå linjen på golvet som leder in till en annan dörr. Och mycket riktigt hamnade jag på Fysiologavdelningen när jag följde de. Pinsamt^^
  Ja cyklingen gick bra, dom sa att det såg bra ut förutom att mitt hjärta slår typ extraslag ibland under ansträgning, men det var tydligen inte så farligt. Tur det då.

Så sen blev det lunch med lillasyster på Eastern Palace, mycket gott :D En sväng till solariumet och sedan optiker, nya linser i  mina friska ögon, det känns bra. Sweet!

Imorn blire Sundsvall, tidigt tidigt, Lisa hämtar mig klockan sju. MEn det ska bli mysigt. Sen ska vi på eftermiddagen/Kvällen bli intervjuade för en bilaga i ÖP och LT om vårat projektarbete, En av oss! Kul att folk uppskattade den liksom!
  Nu ska jag ta en dusch :)

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0