Söndag

Känns lite vemodigt nu. Så har man tagit studenten, åkt flak och druckit champange med de bästa. Studentdagen var toppen men på rådhustrappan rasade allt, jag tror att jag fattade vad som hände just när vi stod där och sjöng. Ska lägga upp bilder när jag lagt in dem på datorn.

Hade studentskiva i Önsjön igår:) riktigt trevligt, rätt mycket folk och extremt god mat :D Idag blir det till att fara till Undersåker och gå på Lisas mottagning <3
Här kommer lite bilder från gårdagen!










Mamma och Per hade fixat små kort där alla fick skriva hur de trodde att mitt liv skulle se ut när jag är trettio år, låg och läste dem innan jag skulle sova och det var hur kul som helst! Haha får se vilket som stämmer bäst när man närmar sig trettio :P

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0