Sundsvall

Dagen har bestått av bilåkande, shopping, studentfirande och bilköer. Sundsvall med andra ord. Jag, Linda och Lisa begav oss till Birsta city till att börja med där jag spenderade 1000 spänn på Gina första jag gjorde. Och mer blev det på de resterande affärerna. Såg den minsta lilla bruden jag sett med de största silikonisarna jag någonsin beskådat.
  Panikletade efter Lisas påse i tjugo minuter tills jag märker att det är jag som har burit på den.
 
For in till staden, kollade på Erica som tog studenten, kände oss gamla (!). Provade leta oss ut ur Sundsvall och fick trängas i köer tills vi märkt att vi for åt fel håll och fick vända och återigen köa. Riktigt kul dag,

Och jag hittade ett par jeans tights från Vila, tre par shorts ( samma modell olika färger) från Gina, två väskor, en Jeansjacka från Only, massvis av örhängen och armband samt en randig tunn tröja från Gina. Så några tusenlappar fattigare men med fler klädalternativ lämnade vi Sundsvall.







Kisspaus!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0