Torsdag

Solen skiner, shortsen är på och vissa delar av min kropp har samma färg som jordgubbarna jag åt hos Lisa imorse, med andra ord precis som det ska vara!
Vaknade upp hos Cecilia och kände mig fortfarande full typ, men eftersom att jag tog bilen in till staden igår så fanns inget annat att göra än att ta den till Undersåker och Lisa imorse. Fick otroligt goda jordgubbar och glass när jag kom dit och vi satt på altanen och solade och hade det allmänt trevligt. Riktigt bra dag idag. Till middag blir det pizza och det är ett som är säkert!




Nu blire till att tvätta och packa och ladda ipoden med musik, för imorn beger jag mig till storstockholm ;)

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0