Att stryka saker från "att göra"-listan

Idag har varit en väldigt givande dag, jag, Julia, Linda och Cecilia har hunnit med en massa till projektarbetet:

- Köpt kläder till Lindas roll som Psykolog
- Köpt tröjor till Fix you-dansen
- Satt upp affischer på stan
- Gjort om "våldtäckts"-dansen så att jag kan fixa den med mitt ben
- Löst problemet med Julias kläder till solot, svaret är kardborreband! Mycket enkelt och bra!
- Julia har pratat med ljud- och - ljusteknikerna på Storsjöteatern och allt är grett!

Jag har även hunnit fixa tyg till kläderna på vårshowen, köpt vita hotpants, en foundation.. OCH.. hittat barbecuechips!!! Videoteket har allt!! Tack till de underbara sortimentet av chips, det gjorde min kväll, for real! Sen när vi va på kupan och skulle hitta "psykologkläder" så hittade jag ett par skor för 40 kr, söta, kommer kanske inte ha något tillfälle att använda dem men 40 kr gör inte så mycket, Julia fyndade även hon, en jeansskjorta för 25 kr. En bra dag helt enkelt, doktor House ikväll på fyran och en påse barbecuechips, kan det bli bättre?! Nja det är tveksamt!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0