Back on track

Hemma igen, kom med flyget vid 11 imorse. EMD satt i sätena snett bakom mig och mamma, bruden bakom oss var i extas hela resan ^^ Men kommer inte på förrän vid landningen att hon vill ha autografen vilket stoppar alla när vi ska ut för att hon blockade utgången. Smart tjej. Herre gud, EMD?! Kan inte erinra mig om vad de sjunger för något äns.

Förövrigt har Stockholmsresan varit toppen. I torsdags när vi kom ner så checka vi in på hotellet, sen drog ner och shoppade, vi bodde asbra, alldeles vid plattan så det var bara några steg ifrån drottninggatan och shoppingen.
  Jag och mamma letade oss med hjälp av karta till orionteatern på kvällen för att kolla på Bounce. Och jag säger bara det: GRYMT. Extreeeemt bra uppbyggnad av scenerna och ljus och alla andra specialeffekter. Tyvärr va Ambra inte med, men Daniel från SYTYCD och Jonna; Ambras assistent på summercampet, var inhoppare. snacka om att de verkligen är lika bra som Bounce själva.
  Stöööört bra föreställning måste jag säga!

På fredagen så träffade vi Pernilla som följde med och shoppade lite till. Jag köpte en grön "siden"-klänning som jag ska ha på mösspåtagningsbalen, skönt att ha det avklarat ;)
  Åt mongolisk buffé på Djingis khan (tror det stavas så?!), riktigt gott va det och efterrättsbuffén är ju kanske det bästa!

Visst har dagarna i huvudstaden varit bra men det är ju skönt att vara hemma igen, det tycker i alla fall plånboken :/

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0