Bildskärmsbjässen

Pappa har köpt en ny skärm till datorn, jag tror inte att det är meningen att man ska sitta så här nära den för mitt huvud dunkar som bara den. Varför funkade inte våran gamla skärm, den va ju inte så gammal, den var platt och lagom stor. Nä men köp en ny som man måste sitta minst 4 meter ifrån för att undvika kronisk migrän^^
  Inom en månad har farfar också införskaffat en likadan fast större, det är givet! De ska som klankas ner på varann för att de har köpt onödiga saker men sen måste man vara värst. Dock skulle jag hellre kunna förstå att farfar med dålig syn kan behöva en större skärm till sina mongisinställningar på datorn som gör att texten är större, men vad jag vet så har pappa linser och inga större problem med synen än mig. Men vi får se vad som händer vi kanske alla drabbas av överansträngda ögon inom ett par veckor efter att ha suttit framför den här breda miniatyr platt-tvn så då kanske den komemr till användning ändå.
  Nä nu orkar jag inte sitta här.
 
Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0