God morgon!

Idag är det fredag, egentligen skulle jag jobba idag och resten av helgen men p.g.a min lilla olycka får jag inte belasta benet alls nu ett par dagar/veckor(?) framöver, så inget jobb, och vad ska man då göra? Jag kan ju inte direkt gå på krogen och dansa för det får jag inte heller, jag får inte träna, jag får helt enkelt tillbringa min tid tillsammans med kryckorna framför tvn ikväll, kul?!  NÄ. Hade hellre jobbat och tjänat pengar :/ SKIT!
  Jag kommer vara 10 kg tyngre och hundra blåsor (händerna) rikare när det här är klart.

Förresten hur kul är det med kryckor på en skala? Nä just det inte så kul alls, speciellt inte nu när det är isigt ute och piggarna ska ner så fort jag går utanför dörren och sen fällas upp när jag går in igen, och inte att förglömma, att torka av dem när man kommer in, igår på Wendlas höll jag på att dra fina vurpor på väg in, mindre roligt.
  Sen är det ju de där med att få in rytmen när man går, just nu skulle en sköldpadda speeda förbi mina hackiga försök att ta mig framåt. För att inte tala om hur ont händerna gör. Fattar inte att jag alltid önskade att jag skulle få gå på kryckor när jag var liten! Ung och dum är mitt försvar!

Om någon timme ska jag till sjukgymnasten, han skulle tydligen kolla mina knän också. Får se hur det går.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0