Kronprinsessan och bondlurken

Okej, okej. Så Våran kronprinsessa Victoria ska gifta sig med Daniel. Jag har verkligen inte blivit äns intresserad av att läsa något om dem, men ingen har väl kunnat gå miste om denna "nyhet". En fråga: Visste vi inte att det skulle någon dag?
  Nä men det är ju tydligen så viktigt att vi sänder extra på tv, de får till och med egna tidningar, endast skrivna om deras nu kommande bröllop. Visst fine, hon blir liksom gift, men hur länge har vi inte väntat på det? Ska jag vara helt ärlig trodde jag typ redan att de var förlovade, men tydligen inte då.
  Visst det är våran prinsessa liksom men big deal?! Kanske har missat något eftersom att jag inte tycker detta är viktigare än än något annat skvaller?! Är datum satt för bröllopet? Kanske måste läsa lite, vilken skam, jag har ingen koll (!) Äh det finns viktigare saker.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0