Laila, Laila, Laila

Alltså jag är mållös! Lailas framträdande med sitt sista nummer tillsammans med Tobias var så enormt bra. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att det hade lätt slagit flera nummer som varit med i "So you think you can dance". Helt makalöst!! Men än en gång så var det svenska folket som bestämmer och jag bugar för Magnus Samuelsson som även han förtjänat glasskon (trots att jag hellre, mycket hellre sett Laila vinna). Men vilket fall som helst så måste man ju säga att mannen gjort det bra med sin enorma kroppshydda. Och som jag sagt förut; tv-tittarna bestämmer redan första programmet vem deras favorit är.

Men jag måste bara säga att Laila Bagge gjorde showdansnummret såååååååå bra! Det var så jag fick tårar i ögonen och det är inte ofta.
(http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.914777)

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG VEEEEEEET!!!!!! det var helt jävla sjukt!! Alltså kan man dansa så bra?? HOn var så jävla grym, det var så otroligt vackert!! gaah, jag ville va henne där för nån minut!!

2009-04-14 @ 20:37:22
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0