Lördag

Lördag betydde jobb, 10-18. Var väääldigt lugnt idag, fick rätt mycket gjort känns det som.
Nu skulle jag behöva sätta mig och öppna min hittills oöppnade mattebok, prov på måndag. Vet inte vad som hände med mitt mattehuvud, jag är bra på matte, riktigt bra faktiskt, men matte C funkar inte, trots att det är ekvationer och sånt som är min grej liksom.
  Tror det beror på våra sepelånga lektioner på måndagar och sedan inga fler på resten av veckan, hade funkat bättre med fler och kortare lektioner, då hade det klickat, nu orkar jag inte. Det är avrättning att gå på matten därför blir det mycket frånvaro och troligen endast ett G i kursen. Det är INTE OKEJ! Jag har förut aldrig fått sämre än ett VG+ på matteprov, nästan alltid MVG och nu går det inte. det är omöjligt och det gör att jag ger upp, det är kört!
  Jag vägrar få dåligt på provet på måndag men jag orkar inte plugga just ikväll!

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0