Lördag

Kan inte påstå att jag haft en speciellt händelserik dag. Har hunnit med två mål mat och lite fika emellanåt, även hunnit med två filmer och lite stretching av benet, letat efter studentklänning på massvis av sidor på internet, men hittar ingen som riktigt faller mig i smaken. Dock vet jag inte riktigt vad för sorts klänning som man ska ha på själva studentdagen; typ en cocktailklänning eller en sommarklänning? Nä jag vet inte, känns tråkigt att köpa en vit H&M klänning som alla kommer ha så jag får spåna vidare.
  Pappa skrattar åt mina problem, han fattar inte hur viktigt det är med det här. De e ju inte varje dag man går på bal eller tar studenten, och nej man kan inte ha samma skor på alla tre tillställningar, så de så!

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0