Måndag

Ännu en måndag överstökad. Har påbörjat att sy klänningarna till Projektarbetet, hunnit med ett failat matteprov på tre sidor som resulterade i tre svar och en hel massa teckningar på baksidan av provet, ett dansprov i Dansoch gestaltning C, mindre roligt. Nä men det är över i alla fall. Några saker att stryka från att göra-listan.

Har även hunnit med några danslektioner på studion och även vikarierat för Ragnas hiphop-grupp. Å mina småttingar var så duktiga idag, och Clara i gruppen kom fram till mig och ba: "Du Anna-Karin, idag har tiden gått vääldigt fort!" Åhh så gulligt! Jag tror att dom gillar mig ändå trots att jag stressar och blir irriterad, jag är ju faktiskt rätt trevlig när jag sätter den sidan till också om jag får säga det själv! Dessutom frågade Camilla om inte gruppen kunde vara med på showen på Gamla teatern också den 29 april :) Det fixar dom!

Hörrni en vecka till "En av oss" på storsjöteatern! den 7 april intar vi teatern och hoppas på mycket publik. Biljetter är släppta och finns att köpa på BikBok! 50 kr Ungdom upp till 20, 100 kr vuxen!

Tack för mig
/ A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0